И покрај тоа што некогаш одамна Фејсбук имаше слогани дека е бесплатен и ќе остане бесплатен засекогаш, се чини од компанијата не одолеаја на шансата да заработат дополнителни пари од корисниците.
Мета воведува претплати за Инстаграм и Фејсбук. ТикТок сигурно ќе го следи нивниот пример до крајот на годината. Што значи ова?
Најпопуларните социјални мрежи ќе бараат од вас да плаќате одредена сума месечно за да не бидете принудени да гледате реклами додека ги користите.
Мета неодамна зборуваше за оваа опција за Фејсбук и Инстаграм. Доколку сте активни на социјалната мрежа преку компјутер, претплатата би чинела 10 евра месечно, плус 6 евра за дополнителна поврзана сметка. На мобилните телефони претплатата би изнесувала 13 евра месечно.
Ако сè уште сакате да ги користите овие апликации бесплатно, ќе можете. Но, тогаш подгответе се за она што веројатно ќе биде уште поголем бран реклами.
Според Android Authority, некои корисници почнале да гледаат известувања за претплата, но засега само во САД.
Претплатата на ТикТок, која изгледа веќе почна некаде, ќе биде попристапна во споредба со платформите на Мета – пет долари месечно.
Некои социјални мрежи, како X (поранешен Твитер), веќе воведоа претплати, но тие не се за бришење реклами туку за добивање некои привилегии, иако Елон Маск неодамна навести дека претплатите може да се воведат за секого.