Свет возилото е цврсто

Судскиот вештак открива што му го спаси животот на екс хрватскиот министер

Горан Хусинец, судски сообраќаен вештак, во интервју за Н1 за тешката сообраќајна несреќа во која тешко беше повреден поранешниот министер за одбрана Марио Баножиќ, а едно лице почина, објаснува зошто толку долго се чека токсиколошкиот извештај.

Судскиот вештак открива што му го спаси животот на екс хрватскиот министер

Горан Хусинец, судски сообраќаен вештак, во интервју за Н1 за тешката сообраќајна несреќа во која тешко беше повреден поранешниот министер за одбрана Марио Баножиќ, а едно лице почина, објаснува зошто толку долго се чека токсиколошкиот извештај.

„Обично се чека околу една недела, се прави анализа за дрога, алкохол и се останато. Ќе треба време, тоа не се случува толку брзо. Ќе има сообраќај, метеоролошки вештачења и сл. Веројатно и обдукцијата не е завршена. Потребни се неколку месеци, полека оди“, рече Хусинец.

Поранешниот министер бил пријавен за убиство од небрежност, а Хусинец наведува дека целиот процес ќе трае со години.

„Тој е обвинет. Неверојатно е колку брзо го ставија на суд, инаку треба многу време. Сега тече нормален судски процес, сигурно ќе потрае неколку години, ќе видиме како сето тоа ќе заврши“, рече тој.

Хусинец се осврна и на возилото што го управувал Баножиќ.

„Тоа е постар теренец, тоа е постар автомобил. Многу е бавен, забрзувањето е добро како и секогаш, тесно возило е, наменето е за шума и многу се користи за лов. Не баш за претекнување, особено не во магла“.

Тој наведува дека временските услови биле отежнати поради маглата и дека маглата е најголемиот непријател на возачот.

„Да врнеше, видливоста ќе беше подобра и возачите сигурно подобро ќе се гледаа. Маглата е најголемиот непријател на возачот, многу е тешко да се препознаат светлата, тешко е да се видат рабовите на патот, тешко е да се процени растојанието меѓу себе. Во принцип, возењето во магла треба да се избегнува“.

Хусинец тврди дека железната заграда на покривот на теренецот вчера му го спасила животот на министерот.

„Имаше среќа – тоа е возило со цврста шасија, имаше железен багажник на покривот, што му го спаси животот бидејќи покривот не се симна. Покривот почна да се витка, но железниот дел го спречи. Таа цврста железна заграда на покривот му го спасила животот. И комбето е солидно возило и се гледа колку бил силен овој теренец кога возачот на комбето загинал на лице место“, изјави Хусинец за N1.

To top