Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 2.147 повици на Единствениот број за итни случаи 112. Од нив „реални“ повици биле 44,76 отсто, а 55,24 отсто биле за други потреби на граѓаните што не биле итни.
Како што информира денеска од ЦУК, кон полиција биле упатени 54,65 отсто, кон итната медицинска помош 28,73 отсто, а кон пожарникарите 15,77 отсто од реалните повици кон 112.
– Збирот повици што биле за комбинирано решавање од „реалните“ повици во ЦУК, 0,85 отсто со другите 53,02 отсто што се именувани како „неитни повици“, биле вкупно 1.189 на број и биле предмет на примање, селективна обработка во ЦУК, а и на директно координирање за нивно решавање со други институции од Системот за управување со кризи, согласно природата на пријавените итни случаи, се наведува во соопштението.