Економија мета

Рекорден раст на приходите на Meta

Meta, компанијата зад платформите како Facebook, Instagram и WhatsApp, забележува рекорден раст на приходите благодарение на напредната употреба на вештачка интелигенција (AI) во рекламирањето.

Рекорден раст на приходите на Meta

Meta, компанијата зад платформите како Facebook, Instagram и WhatsApp, забележува рекорден раст на приходите благодарение на напредната употреба на вештачка интелигенција (AI) во рекламирањето.

Приходите што ги оствари по вработен надминаа еден милион долари во првата половина на 2024 година, што е преседан во историјата на компанијата.

По бранот отпуштања кон крајот на 2022 и почетокот на 2023 година, Мета го префрли својот фокус на вештачката интелигенција, што се покажа како вистински потег.

Алатките за вештачка интелигенција наречена Advantage+ и овозможија на компанијата значително да ја подобри ефикасноста на рекламирањето. Денес, речиси сите Мета реклами користат Advantage+ AI технологија, која им помага на клиентите ефективно да ја таргетираат публиката и да ги оптимизираат кампањите.

Покрај тоа, вештачката интелигенција значително го зголеми ангажманот на корисниците на Мета платформите. Повеќе од половина од содржината на Инстаграм сега е препорачана од системот за вештачка интелигенција, а форматите на Reels заземаат сè поголем дел од времето што корисниците го поминуваат на платформата.

Мета планира да продолжи да развива нови производи со вештачка интелигенција кои дополнително ќе го подобрат рекламирањето. Марк Цукерберг изјавил дека во иднина огласувачите ќе можат едноставно да си постават цел и буџет, додека вештачката интелигенција ќе го направи останатото, пишува Axios.

Овој успех на Мета покажува како правилната примена на вештачката интелигенција може да ја сврти ситуацијата во корист на компанијата, дури и по големите предизвици како што се промените во приватноста воведени од Apple.

To top