Инстаграм тестира реклами што корисниците нема да можат да ги прескокнат.
Социјалната мрежа моментално им овозможува на корисниците да ги прескокнат или заобиколат рекламите што се појавуваат во нивниот главен дел за слики и видеа, како и на приказни и „рилс“.
Но, Инстаграм моментално тестира опција за пауза за реклами, која корисниците велат дека не можат да ја прескокнат како и обично.
Сликите споделени на интернет покажуваат дека тајмерот отчукува на нула пред да продолжи со нормална работа.
„Понекогаш ќе треба да гледате реклама пред да продолжите да прелистувате“, им дава инструкции на платформата во сопственост на Мета на оние што ќе кликнат за повеќе информации.
Инстаграм потврди за Би-Би-Си дека пробниот период е во тек.
„Секогаш тестираме формати кои можат да донесат поголема корист за огласувачите“, се вели во соопштението, додавајќи дека ќе обезбеди дополнителни ажурирања доколку тестот доведе до трајни промени на форматот.
Компанијата Мета рече: „Отсекогаш сме експериментирале со нови производи и рекламни решенија во согласност со трендовите на потрошувачите кои се развиваат и деловните потреби“.
YouTube е познат по тоа што прикажува реклами што не може да се прескокнат на корисници без премиум сметка. На премиум сметката нема реклами, но се плаќа. (МИА)