Занимливости објавени најновите резултати

Кој град има најголем сообраќаен метеж?

Во овие четири градови возачите губат во просек по една минута за секој извозен километар поради целокупниот сообраќај и метеж, но не треба да се издвојуваат само овие пет градови. Сообраќајот е предизвик насекаде низ светот.

Кој град има најголем сообраќаен метеж?

Пристигна најновиот индекс за сообраќај на TomTom. Опфаќајќи ги сообраќајните трендови за 2023 година, овогодинешното издание испитува 387 градови ширум светот и вклучува индикатори како метеж, просечно време на патување, влијанието на сообраќаен метеж и влијанието на метежот врз животната средина во градовите.

Исто така, ги следи трошоците за возење, кои, во свет опфатен со зголемени трошоци за живот, стануваат важен фактор за многу возачи. Еве што вели овогодинешниот извештај.

Кои градови имаат најголема гужва?

Несреќни вести за лондончани бидејќи и понатаму е најбавниот град во светот, според индексот на сообраќајот TomTom.

Просечното време на секојдневно патување од 10 километри во градот во 2023 година било 37 минути и 20 секунди. Ова е една минута повеќе отколку во 2022 година и речиси две минути повеќе од 2021 година – што укажува на бавно, но стабилно враќање на трендот пред пандемијата на постојано зголемување на сообраќајот.

Уште полоша е состојбата за просечниот возач кој минува 10 км наутро и 10 км навечер за време на шпицот. Овие возачи поминуваат еден час и 28 минути во сообраќај секој ден, губејќи околу 38 минути секој ден поради дополнителниот сообраќаен метеж.

Голема публика имаат и Даблин, Торонто, Милано и Лима

Додека Лондон го зазема првото место, Даблин, Ирска; Торонто, Канада; Милано, Италија и Лима, Перу се рангирани на второто, третото, четвртото и петтото место, соодветно, кога се рангирани според просечното време што е потребно да се вози 10 километри низ секој град.

Во Даблин, возачите поминуваат просечно 29 минути и 30 секунди возејќи 10 километри. Во Торонто за истото патување поминуваат 29 минути. Во Милано возачите поминаа 28 минути и 50 секунди, додека во Лима на возачите им беа потребни 28 минути и 30 секунди за да поминат 10 километри.

Во овие четири градови возачите губат во просек по една минута за секој извозен километар поради целокупниот сообраќај и метеж, но не треба да се издвојуваат само овие пет градови. Сообраќајот е предизвик насекаде низ светот. Годинешниот индекс вклучува уште 80 градови од целиот свет каде на возачите им требаат повеќе од 20 минути за да поминат 10 километри.

Некои градови имаат полош сообраќај од другите

Користењето на просечно време на патување од 10 километри за споредување на градовите е добра почетна точка за разбирање на сообраќајот на глобално ниво. Меѓутоа, за да го разбереме влијанието што го има сообраќајот во секој поединечен град, треба внимателно да погледнеме.

Лондон на пример – иако тој е најбавниот град во светот со сообраќај, тој е и најбавниот град во светот кога сообраќајот се одвива оптимално (во услови на слободен тек, кога времето на патување е најниско, на пример во средината на ноќта).

Под оптимални услови, на возачите во Лондон им требаат уште околу 25 минути за да поминат 10 километри. Со други зборови, сообраќајот ги чини лондонските возачи над 12 минути за секои 10 километри во просек.

Сепак, не сите градови се толку погодени од сообраќајот – јапонските градови поминуваат многу подобро. На пример, во Токио, возењето 10 километри во оптимален сообраќај ќе трае околу 18 и пол минути. Со сообраќај, истото патување би траело 23 минути и 40 секунди. Возачите овде губат само шест минути поради сообраќајниот метеж – половина повеќе отколку во Лондон.

To top