Економија економија

„Х“ сега вреди 80 отсто помалку отколку кога Маск го презеде како „Твитер“

Платформата за социјални медиуми порано позната како „Твитер“ вреди речиси 80 проценти помалку отколку пред две години кога ја купи Илон Маск, според проценките на инвестицискиот гигант „Фиделити“.

„Х“ сега вреди 80 отсто помалку отколку кога Маск го презеде како „Твитер“

Платформата за социјални медиуми порано позната како „Твитер“ вреди речиси 80 проценти помалку отколку пред две години кога ја купи Илон Маск, според проценките на инвестицискиот гигант „Фиделити“.

Платформата „Х“ повеќе не се тргува јавно откако Маск исплати 44 милијарди долари за да ја приватизира во октомври 2022 година.

Сепак, „Фиделити“ открива она што верува дека е вредноста на нејзините акции на „Х“, и овие вреднувања служат како внимателно следен барометар за целокупното здравје на компанијата.

До крајот на август, тие акции беа во вредност од само 4,2 милиони долари, според неделното поднесување на Фондот за раст на Blue Chip на „Фиделити“.

Оваа нова проценка претставува пад на вредноста за 24 отсто во споредба со она што „Фиделити“ го процени на крајот на јули. И тоа е неверојатен пад од 79% од 19,66 милиони долари колку што „Фиделити“ ја процени вредноста на акциите во октомври 2022 година, кога Маск го купи Твитер.

Новото вреднување на „Фиделити“ имплицира дека верува дека X сега вреди само 9,4 милијарди долари – што е далеку од 44 милијарди долари што ги плати Маск. Другите инвеститори може да го оценат „Х“ поинаку.

„Илон Маск очигледно преплатил за ова средство“, рече Ден Ајвс, управен директор и виш капитален аналитичар во Vedbush Securities.

Ајвс рече дека верува оти Твитер навистина вредел околу 30 милијарди долари кога Маск го купил, а денес вреди близу 15 милијарди долари. Тој рече дека додека ангажманот на платформата „Х“ е „силен“, притисокот на рекламите продолжува.

Под сопственост на Маск, некои огласувачи изразија загриженост за екстремната содржина на платформата со која не сакаат нивните брендови да се поврзуваат.

Неодамнешното глобално истражување на Кантар покажа дека нето 26 отсто од маркетерите планираат да ги намалат трошоците за мрежата „Х“ следната година, што е најголем пад од која било голема глобална рекламна платформа. Само 4 проценти од огласувачите рекле дека мислат дека X рекламите обезбедуваат „безбедност на брендот“ (гаранција дека нивните реклами нема да се појавуваат во близина на екстремна содржина), во споредба со 39 проценти во Google.

Во ноември, Маск се соочи со реакција од брендовите, од кои некои го запреа трошењето на платформата, откако милијардерот прифати антисемитска теорија на заговор, фаворизирана од страна на белите врховисти.

Маск подоцна се извини за, како што рече, „најглупавата“ објава на социјалните мрежи. Меѓутоа, за време на тоа извинување, Маск ги нападна и огласувачите кои ја напуштија платформата.

Но, платформата „Х“ продолжува да биде главен играч во социјалните медиуми под сопственост на Маск.

Компанијата објави дека во текот на вториот квартал имала 570 милиони месечни активни корисници, што е за 6% повеќе од претходната година.

Сепак, истражувачката компанија Similarweb откри пад во ангажманот.

„X“ имаше 73,5 милиони месечни активни корисници на iOS и Android комбинирано во САД во август, според податоците од Similarweb споделени со CNN. Ова претставува пад од речиси 11 отсто на годишна основа и пад од 20 отсто во однос на октомври 2022 година.

Similarweb, исто така, откри дека веб-сообраќајот во САД на платформата „Х“ бил помал во август отколку за Twitter.com пред да ја купи Маск. Сепак, Similarweb рече дека сообраќајот е малку поголем надвор од Соединетите Држави.

Џин Манстер, управен партнер во Deepwater Asset Management, рече дека не верува дека вредноста на X се намалила скоро толку колку што укажуваат проценките на „Фиделити“.

„Фиделити беше премногу агресивен. Тие во суштина чистат куќа на инвестицијата“, рече Манстер.

Манстер рече дека долгорочно мисли дека „Х“ и податоците до кои компанијата има пристап ќе вредат повеќе од 44 милијарди долари што Маск ги плати за „Твитер“.

„Ако сакате да разберете што мислат луѓето во реално време, „Твитер“ е најдобриот извор за тоа. И тоа е вредно“, изјави Манстер.

Тоа е особено вредно бидејќи податоците „Х“ помогнаа да се обучи Грок, чет-бот за вештачка интелигенција развиен од kAI, сè повредниот стартап за вештачка интелигенција на Маск.

„Х“ се појави како единствен агол за Грок, за кој Мунстер рече дека има потенцијал да биде најголемиот извор на богатство на Маск.

„Кога Маск го купи Твитер, инвеститорите не сфатија дека ќе правиме вештачка интелигенција толку брзо како што сме“, рече Манстер. „Купувањето на Маск на Твитер е повеќе случај на среќа отколку памет“.

To top