Свет Детали за новата рута

Нова железничка рута ќе ве воодушеви: Возот патува низ 1.400 километри од најубавите предели во Европа

Европа добива нова ноќна железничка линија што ги поврзува Базел, Копенхаген и Малме. На патување од 1.400 километри, возот ќе поминува низ некои од најубавите градови и пејзажи во Европа три пати неделно, нудејќи удобно и еколошки одржливо патување од Швајцарија до северна Скандинавија.

Нова железничка рута ќе ве воодушеви: Возот патува низ 1.400 километри од најубавите предели во Европа

Европа добива нова ноќна железничка линија што ги поврзува Базел, Копенхаген и Малме. На патување од 1.400 километри, возот ќе поминува низ некои од најубавите градови и пејзажи во Европа три пати неделно, нудејќи удобно и еколошки одржливо патување од Швајцарија до северна Скандинавија.

Патувањето со воз станува сè попопуларен начин на патување – полека, лежерно, уживајќи во удобните купења и погледите низ прозорецот. Во многу европски земји има вистински бум на ноќни возови со вагони за спиење, тематски и ретро линии, додека земјите инвестираат во нови линии што ги задоволуваат дури и најпребирливите патници.

Во овој бран на проширување на железничките мрежи, најавена е нова линија што ќе ги поврзува Базел, Копенхаген и Малме три пати неделно.

Проектот чека одобрение од швајцарскиот парламент, а првото возење е закажано за 15 април 2026 година. Билетите треба да бидат пуштени во продажба наскоро.

Детали за новата рута

Возот ќе тргнува од Базел во среда, петок и недела во 17:35 часот, пристигнувајќи во Малме во 9:35 часот наутро следниот ден, по 16-часовно патување.

Враќањето од Малме е планирано во четврток, сабота и понеделник во 18:57 часот, со пристигнување во Базел во 11:30 часот, што вкупно значи околу 1.400 километри поминати низ Швајцарија, Германија, Данска и Шведска.

На пат ќе застанат во градови како Фрајбург, Карлсруе, Манхајм, Франкфурт, Хамбург, Падборг, Колдинг, Одензе, Хоје Таасруп и Копенхаген.

Поради распоредот, возот нема да застанува на Централната станица во Копенхаген, но патниците можат да стигнат до центарот на градот за околу 15 минути со локалниот воз S-Bahn. Ноќниот воз ќе има капацитет за околу 350 патници, вклучувајќи спанковници, склопливи кревети и седишта.

Ноќните возови се во пораст
Ноќните возови стануваат сè попопуларен начин за патување во Европа, но развојот на нови линии често е попречен од високите трошоци за одржување.

Швајцарската влада издвои 47 милиони швајцарски франци (околу 50,6 милиони евра) за поддршка на меѓународните ноќни возови до 2030 година, како дел од Законот за CO2, со цел намалување на емисиите на стакленички гасови за половина во следните пет години.

To top