Социјалната мрежа Threads, која со онлајн гигантот Meta му конкурира на X, за една година собра 175 милиони корисници, објави пред неколку дена извршниот директор на Meta и основач на Facebook, Марк Цукерберг.
Threads успеа да собере повеќе од 100 милиони корисници во првата недела од постоењето.
Meta ја лансираше социјалната мрежа Threads на 5 јули минатата година. Апликацијата првично беше достапна за корисниците во САД и 100 други земји, вклучувајќи ги Велика Британија, Австралија, Канада и Јапонија. Тој е достапен и во ЕУ од декември минатата година, откако технолошкиот гигант го одложи своето лансирање во областа поради, како што рече во тоа време, несигурност во однос на европското законодавство за споделување податоци.
Threads стана најбрзо растечката апликација кога беше лансирана минатиот јули, откако достигна 100 милиони корисници за само пет дена. Ова го престигна четботот ChatGPT, на кој му беа потребни два месеци да ја достигне оваа пресвртница.
Минатата среда апликацијата регистрирала 175 милиони корисници, објави Цукерберг преку споменатата социјална мрежа.
Threads беше развиен од Meta како конкурент на социјалната мрежа X, некогаш позната како Twitter. Со него сакале да ги привлечат главно оние поранешни корисници на Twitter кои не биле задоволни од постапките на неговиот сопственик Илон Маск.
X наводно има околу 200 милиони редовни корисници, но апликацијата се соочи со многу проблеми откако Маск ја презеде компанијата во 2022 година и отпушти илјадници вработени. Маск, кој исто така ги поседува Tesla и SpaceX, ги вознемири корисниците на X мрежата во минатото со голем број промени, вклучително и наплата за претходно бесплатни услуги.
Threads е достапен како сопствена апликација, но спаѓа под чадорот на Instagram, кој исто така е под чадорот на Meta.
Шефот на Threads, Адам Мосери, рече дека се надева дека платформата на крајот ќе стане понезависна од Instagram и планира да ја отвори за огласувачите во блиска иднина. Според него, ќе биде потребно извесно време за да станат поголеми од мрежата Х, изјави главниот аналитичар на Емаркетер, Јасмин Енберг, пренесува француската новинска агенција АФП. Недостигот на единствен идентитет е еден од најголемите предизвици на Threads, додаде таа.