По шест години, Aston Martin Vanquish се враќа за да седи на самиот врв на освежената и ревитализирана линија на брендот за луксузни спортски автомобили. Модерно премислување на автомобилот што заврши со производство во 2018 година, новиот Vanquish е најновото претставување на континуираното реинвенција на Aston Martin.
Директно го заменува DBS кој го имаше своето големо збогување со 770 Ultimate во 2023 година и прави драматични чекори напред во перформансите, технологијата и луксузот додека максимално ги користи најновите и најголеми дизајнерски филозофии на Aston.
Тој е придвижуван од нов 5,2-литарски V12 мотор со двоен турбо полнач, очигледно ништо друго не би било доволно за новиот хало модел на Aston, кој следи 25-годишна лоза на предводници со V12 мотор. Овој е најмоќниот досега, развива 835 КС (614 kW), што е 160 КС на литар, при 6.500 вртежи во минута и 1.000 Nm (738 lb ft) вртежен момент од 2.500 до 5.000 вртежи во минута.
Ваквите огромни фигури на моќ се награда за макотрпна работа на најситните детали. Блокот на цилиндрите и шипките се зајакнати, главите на цилиндрите се редизајнирани со репрофилирани брегасти вратила и дополнети со нови отвори за довод и издувни гасови. Новите инјектори го подобрија протокот на гориво за десет проценти, а свеќичките се препозиционирани за да го оптимизираат согорувањето за да ги подобрите перформансите и ефикасноста.
Турбо полначите, исто така, се вртат 15 отсто побрзо со намалена инерција за да се максимизира одзивот на гасот. Aston разви нова функција „Boost Reserve“ која може да го зголеми турбо притисокот дури и кога е под делумен гас, па ако одеднаш ви треба излив на моќност, моторот може да реагира поостро со ослободување на тој акумулиран притисок за зголемување.
Осумстепениот автоматски менувач ZF е пренесен наспроти Vantage, но е насочен кон максимална брзина од 214 mph со поостри менувања од порано. Забрзувањето од 0-62 милји на час трае 3,3 секунди, што го прави побрзо и од Vantage и од DB12.
Астон Мартин, исто така, за прв пат го интегрира својот e-diff во автомобил со V12 мотор. Системот може да се префрли од отворено до 100 проценти заклучување за 135 милисекунди, што дава доста извонреден одговор на задната оска бидејќи ја балансира моќта за да ги оптимизира и држењето и перформансите заедно со системот за електронска контрола на стабилноста првпат виден на DB12. Aston вели дека e-diff „значително ја подобрува агилноста и стабилноста при мала брзина со одржување на неутрална рамнотежа“, исто така има задача да ја максимизира тракцијата и да управува со нивоата на зафат во променливи услови.
Целта е да се понуди луксузен комфор со опција за изострување на работите за поспортско искуство. Режимите на возење Sport и Sport+ ќе ја зајакнат реакцијата на амортизерите и суспензијата, но режимот GT ќе го задржи поусогласеното возење преку внимателно измерените динамички прилагодувања. Во меѓувреме, серво управувачот е рекалибриран за да продолжи тој баланс на релаксација и динамика, приспособувајќи се според конфигурираниот режим на возење за да ја прилагоди тежината и одзивот на тркалото.
Моќта за запирање се создава со лесни карбон-керамички сопирачки. Vanquish има дискови од 410 мм напред и 360 мм назад. Ладење со воздух канализиран од предниот браник, се вели дека имаат корист од намаленото избледување на сопирачките на температури до 800 степени Целзиусови. Тие се управувани од мноштво системи за оптимизирање на перформансите за запирање со мерење на лизгање и работа со e-diff за постојано управување со рамнотежата на автомобилот.