Најстариот нов автомобил во Европа го завршува производството оваа година.
По 17 години и повеќе од 3.000.000 продадени примероци, нарачките за третата генерација на Fiat 500 конечно се затворени.
По завршувањето на производството во Северна Америка во 2019 година, конечно пристигна местото за ретро-дизајнираниот Fiat 500 во Европа, вклучувајќи ја и Велика Британија.
Fiat 500 ќе го наследи Fiat 500 Hybrid следната година.
Лансиран во 2007 година, имиџот и продажбата на Fiat веднаш пораснаа
Овој сладок мал автомобил, кој во основа беше поевтин модел на Panda, му даде на Fiat инстант поттик во продажбата и имиџот кога беше лансиран во 2007 година.
Интересно, оригиналниот Fiat 500 исто така имаше долг производствен циклус, почнувајќи од 18 години производство во 1957 година и завршувајќи во 1975 година, по 3,89 милиони продадени единици.
Сегашниот модел, долг 3,5 метри, е продаден повеќе од три милиони примероци, но не му требаше редизајн до 2016 година.
Иако беше лансиран со четирицилиндричен бензински мотор во 2007 година, тој еволуираше за да го прифати двоцилиндричниот TwinPower мотор и од неодамна, хибридните погонски единици.
Хибридот ќе биде повторното раѓање на 500
Поновата верзија, Fiat 500e EV, која дебитираше во Европа во 2020 година, ќе остане во продажба.
Претстојната 500 Ibrida („хибрид“ на италијански) всушност ќе биде визуелно изменет 500e, со сегашниот 1.0-литарски бензински мотор прикачен на EV погон.
500 Hybrid ќе биде преродба на 500 на поинаков начин бидејќи производството ќе се пресели од Полска и ќе ја дели производната линија со 500e во фабриката Mirafiori во Торино.
Fiat признава дека има доволно залихи од 500 (или „Cinquecento“ на италијански) за да трае до почетокот на 2025 година, но иконата Panda, исто така, ќе го заврши производството оваа година за да направи место за Grande Panda 2025 во Европа, која исто така ќе понуди EV и хибридни енергетски единици.