Музичарот и претприемач ASAP Роки е прогласен за прв креативен директор на брендот Ray-Ban.
Веста за назначувањето доаѓа три дена откако тој беше прогласен за невин во судењето за кривично дело напад со полуавтоматско огнено оружје во Лос Анџелес. Со ова назначување, ASAP Роки означува нов почеток во својата кариера.
Според соопштението, Роки, чија долгогодишна работа во модата вклучува појавување во кампањи и партнерство со брендот Puma, ќе води креативни проекти и на тој начин ќе ја „обликува иднината“ на брендот како дел од Ray-Ban.
Исто така, се информира дека веќе е започната работа на колекција која треба да излезе во април оваа година. ASAP Роки ќе помогне во лансирањето на новата колекција на Ray-Ban „Blacked Out“, која брендот ја опишува како редизајн на своите очила Mega Icons, кои спојуваат класичен изглед со „модерен пресврт“.
Новата колекција содржи „позлатени детали“ и „ултра-црни леќи“, како дел од првиот потег на Роки како креативен директор, што ќе му овозможи да дизајнира свои очила, директни кампањи и редизајн на продавници.
-Отсекогаш сум се восхитувал на способноста на Ray-Ban да остане верен на своите корени додека постојано се развива. Возбуден сум што ќе бидам дел од силно наследство и ќе го развијам следното поглавје за легендарен бренд како Ray-Ban, рече ASAP Роки во изјавата за печатот.
Претседателот на Ray-Ban, Леонардо Марија Дел Векио, напиша дека брендот го поздравува влегувањето на Роки „во нивното семејство“.
-Речиси 80 години, брендот е на лицата на најпознатите музичари, уметници, актери и херои, обликувајќи и преобликувајќи ја статус квото, водечките културни револуции на сите времиња. Роки е визионерски уметник и творец. Неговата способност да ги помести границите на различните светови што ги истражува е во согласност со Реј-Бан, за да се реновира вредноста на брендот иднината започнува, рече претседателот Леонардо Марија Дел Векио.