среда, 25. ноември 2020. Вести денес: 181
home Останати спортови

Неколку вежби за поцврст задник и затегнат стомак

Неколку вежби за поцврст задник и затегнат стомак

Колку повеќе време седиме дома, толку поголем апетит имаме.

Калориите се множат, а летото се ближи. Време е да започнете со вежбање, започнете со вашите тренинзи во домашни услови.

Ние ви предлагаме серија на вежби како до поцврст задник и затегнат стомак.

Погледнете:

 

View this post on Instagram

 

? STAIR WORKOUT? In a perfect sunny day, we take the training outside.??? Today’s workout is a full body stairs routine and it’s a definitely a sweaty one.?? Each exercise is done in 30 sec followed by 10 sec rest between. Repeat whole circuit 2-3 times ?? – ☑️Toe taps 30 sec ☑️ Squats jumps 30 sec ☑️Decline push up w/ shoulder taps 30 sec ☑️Elevated leg squats w/ side kick 30 sec each leg ☑️Elevated step up with kickbacks 30 sec each leg ☑️ Exterior mountain climbers 30 sec Have a lovely Sunday!????☘️ . . . #outdoorworkout #outdoortraining #outdoors #outdoorfitness #workout #workoutday #hometraining #workoutvideos #homeworkoutvideos #homevideos #stairworkout #stairchallenge #stairtraining #fullbodyworkout #fullbody #backyardfitness #backyardworkout #martialarts #martialartsfitness #fitnessforall #fitnessathome #fitnessroutine #fitnesstrainer #fitnesslifestyle #stayfit #sunnyday #sunnysunday #natural

A post shared by Natasha Jovanovska (@romanoff_dynasty) on

Коронавирус