среда, 8. јули 2020. Вести денес: 1
МЕГА БОМБА

Нова аудио бомба: Се гледам со Вице, дадоа зелено светло да му се зaпaли колата, Трајче Заев даде црвен картон да не работи ништо

home Останати спортови

Фитнес модел објавил кардио предизвик кој трае само 10 минути, а гарантира заводлива фигура

Фитнес модел објавил кардио предизвик кој трае само 10 минути, а гарантира заводлива фигура

Фитнес моделот и тренер Криси Села има нов предизвик за своите следбеници. Таа добро знае дека кардио вежбите за многумина се тешки, но исто така е важно да не се изоставаат бидејќи тие ги топат килограмите како “од шега”.

Кардиот тренингот го забрзува срцевиот пулс, а ако одберете експлозивни вежби не мора да вежбате со часови.

Села објавила идеја за тренинг кој трае само 10 минути и сама се снимала како го изведува.

Станува збор за сет од 4 вежби: скокање со јаже, клекнувања со скок, качување на планина (mountain climber) и склекови. Секоја вежба се изведува 30 секунди без пауза, а Криси препорачува да направите 5 повторувања.

“Ако немате јаже за прескокнување, преправајте се дека имате и правете ги истите движења”, предложила таа.

Нејзиниот предизвик има над 156.000 прегледи, а многумина во коментари ги предизвикале своите пријатели да им се придружат и заедно да го испробаат овој “убиствен” тренинг.

View this post on Instagram

MY TRAINING ROUTINE: Let me make it simple for you. 1️⃣ Have a plan / program to stick to. Doing random workouts everyday won’t give you consistency and consistency is so key. Yes defo spicy it up but stick to a plan it makes things simple, it provides structure and it allows you to progress! For the past three months I I’ve smashed the @TONEANDSCULPTAPP SCULPT IT workout song side added challenges and skipping 2/3 times a week. 2️⃣ Do not over complicate it. Keep things simple and keep things easy to follow. As much as I love funky workouts sometimes the movement itself complicates me so I like to keep things simple and to the point. 3️⃣ Key Movements. Squats, deadlift, shoulder press, hip thrusts these are some of my fav key movements that I can truly progress on and are fantastic! All these exercises are going to be incorporated on every @TONEANDSCULPTAPP Programs! It’s key. 4️⃣ Keeping Consistent. I train 5 days a week and I stick to my program and routine. I plan my week out every Monday using the #toneandsculpt app workout planner and I stick to my calendar as much as I can. It makes things so much simpler for me, I literally do not stop working so knowing my workout is scheduled in IS SO HELPFUL 5️⃣ Progressing. Right now it is difficult to track and progress when it comes to weights as we are limited to equipment BUT you can progress is other ways: perfect your form, perfect your body weight movements, become better and better at specific movements! For example with the SCULPT IT program you need to get as many rounds as possible when I first started the max rounds I’d get was 6/7 which is amazing but after a few months I’m hitting 12/14 rounds! Everything is about TIME AND CONSISTENCY so never give up!! Hope this helps 💪🏼⭐️

A post shared by KRISSY CELA | HOME WORKOUTS (@krissycela) on

Парламентарни избори 2020