четврток, 23. јуни 2022. Вести денес: 0
АКТУЕЛНО

Падна владата во Бугарија, Кирил Петков повеќе не е премиер

home Скопје

Решени 2.001 барање од граѓани преку адресата [email protected]

Решени 2.001 барање од граѓани преку адресата 24@skopje.gov.mk

На електронската адреса за комуникација со граѓаните [email protected] досега се пристигнати 2.300 барања, од кои решени се дури 2.001. Најголемиот број граѓани на овој мејл пријавиле проблеми од областа на уредувањето на просторот – 540, односно побарале да се постават заштитни столпчиња за да се заштитат јавните површини и тротоарите од непрописно паркирани возила и за да се овозможи безбедно движење на пешаците, да се санираат ударните дупки, да се обноват велосипедските патеки или да се поправи уличното осветлување.

Пријави на диви депонии и загадувачи на воздухот, како и барања на терен да излезат градските инспектори имало 376. Граѓаните пријавувале проблеми и од областа на комуналните работи, односно побарале сечење стари и суви дрвја, кастрење гранки, уредување зелени површини и контејнери за собирање смет, а пријавиле и проблеми со улични кучиња – 556 пријави.

На оваа електронска адреса пристигнаа и 288 пријави за оштетена сообраќајна сигнализација, барања за поставување платоа за смирување на сообраќајот, проблеми со автобуските линии и возниот ред на автобусите од јавниот превоз, како и барања за измени во некои сообраќајни решенија.

Граѓаните пријавиле и проблеми поврзани со данокот на имот, данокот на промет и наплатата на комуналните такси – 373 пријави. Дел од барањата се однесуваат и на субвенциите што ги доделува Градот Скопје, за набавка на инвертер клима уреди, електрични тротинети и велосипеди – 167 барања.

На електронската адреса [email protected] граѓаните можат да пријавуваат проблеми и предизвици од надлежност на Град Скопје, а градската администрација е задолжена да одговори на барањата во рок до 72 часа.

Целта на овој проект е ефикасно и ефективно работење на градската администрација во служба на граѓаните, која ќе придонесе Скопје да биде функционален град кој нуди брзи, квалитетни и навремени услуги за скопјани. Со ваквиот начин на комуникација Градот Скопје станува поблизок до скопјани и има за цел преку непосреден однос со граѓаните да ги реши секојдневните предизвици со кои тие се соочени.

Коронавирус