вторник, 18. септември 2018. Вести денес: 117
home Живот и стил

Сакате подобра концентрација? Еве со што треба да се храните

Сакате подобра концентрација? Еве со што треба да се храните

Дали понекогаш се будите уморни? Дали чувствувате дека ви е тешко да се сконцентрирате повеќе од неколку минути? Иако, најлесно е да се обвинат годините, или недостатокот на сон, одговорот за бистра глава и чисти мисли можеби буквално се наоѓа во чинијата.

Ако внесувате храна која на вашиот мозок му обезбедува доволно витамини и хранливи материи, ќе му помогнете да се „разбистри“.

Еве кои намирници треба да ги консумирате:

Авокадо

Авокадото е добар извор на здрави маснотии и прави чуда во поттикнувањето на циркулацијата. Ова е важно кога станува збор за силата на мозокот бидејќи е поврзано со протокот на крвта во мозокот кој е неопходен за негово нормално функционирање.

Сардина

Есенцијалните Омега 3 масни киселини кои ги има во сардините имаат голема концентрација на DHA масна киселина која е клучна за одржување на здрав нервен систем. Ниското ниво на оваа супстанца го зголемува ризикот од Алцхајмеова болест и губење на помнењето. Оваа риба исто така содржи и јод кој помага да се одржи менталната бистрина.

Интегрални жиратици

Ова се намирници кои ја подобруваат циркулацијата и помагаат да се одржи нивото на глукоза во крвта, а што е постабилно нивото на глукоза во крвта, полесно се концентрираме. Поради ова е важно да појадуваме, бидејќи овој оброк не го придвижува само метаболизмот туку и го одржува нивото на шеќер во крвта избалансирано.

Шеќер

Шеќерот му е омилена храна на мозокот и извор на гориво, но пред да посегнете по омиленото благо сетете се дека глукозата е она што му треба на вашиот организам. Чаша сладок пијалак многу бргу ќе ви го прочисти умот и ќе ви помогне да се сконцентрирате. Сепак премногу шеќер може да резултира со успорување на меморијата, па затоа бидете умерени.

Кофеин

Исто како и шеќерот и кофеинот ја подигнува мозочната активност, но ако се претера со него, би можел да влијае на менталното здравје. Кофеинот кој го има во кафето, чоколадото, енергетските пијалаци и некои лекови, го дава она препознатливо чувство на разбуденост. Имајте предвид дека неговите ефекти се краткотрајни, а ако претерате мозокот може да се префорсира и да ве направи повеќе напнати, отколку способни бргу да размислувате.

Јаткасто овошје и семки

Ова е одличен извор на витамин Е кој делува когнитивните способности со годините помалку да опаѓаат. Добра порција на витамин Е треба да делува многу позитивно на меморијата. Други одлични извори на витамин Е се зелениот зеленчук, интегралните житарици, јајцата и жолтиот ориз. Семките од тиква исто така ја згоелмуваат силата на мзоокот, а со нив се внесува и дневната доза на цинк кој исто така помага при размислувањето.

Боровинки

Боровинките и јагодите содржат антиоксиданси кои ги штитат невроните на мозокот од оштетување, градат рецептори за комуникација помеѓу мозочните клетки и од мозокот го исфрлаат вишокот. Боровинките содржат и витамин Ц кој веќе подолго време се смета за поттикнивач на менталната агилност.

Жалфија

Жалфијата одамна има репутација на голем сојузник на мозокот и меморијата. Иако се препорачува да се проба масло од жалфија, неговата употреба во исхраната во сите облици, нема да ви наштети.

Домат

Ова растение содржи ликопен, силен антиоксиданс кој штити од слободни радикали кои со своето дејство на клетките од мозокот може да го забрзаат развојот на деменција, особено Алцхајмерова болест.

Брокула

Брокулата е одличен извор на витамин К кој е познат по тоа што ги поправа мозочните функции и ја зајакнува мозочната активност.