петок, 29. јули 2022. Вести денес: 93
home Храна и пијалаци

На ова мора да пазите доколку сакате да ослабете

На ова мора да пазите доколку сакате да ослабете

Има голем број на намирници кои на почетокот изгледаат безопасни и делуваат како наши сојузници во борбата со вишокот килограми, но за жал, тие се всушност скриени непријатели.

Не само што ни го отежнуваат слабеењето, туку можат да доведат и до низа други проблеми и болести, како што се срцеви проблеми, проблеми со холестеролот и многу повеќе.

Има толку голем избор на тестенини, сите богати со јаглехидрати. Тие може да бидат добри, но ако се консумираат во големи количини, можат да предизвикаат голем број проблеми. Студијата спроведена на 117.366 учесници покажа дека високиот внес на јаглехидрати може да го зголеми ризикот од срцеви заболувања. Исто така, може да го подигне нивото на шеќер во крвта, што значително го отежнува слабеењето.

Протеини од животинско потекло

Не, тоа не значи дека мора да изберете веганска или вегетаријанска исхрана. Протеините од животинско потекло, како јајцата, млекото и месото се важни за секој човек, но не треба да се претерува. Премногу животински протеини може да предизвика проблеми бидејќи содржат големи количини на фосфор, што може да доведе до проблеми со бубрезите и коските. На нашите бубрези им треба малку време да се филтрираат, а ние ги преоптоваруваме со големи количини животински протеини, па затоа е подобро да ги јадеме овие намирници во помали количини. Како алтернатива може да се користат млека и сирења од растителна основа.

Диетални сокови

Сакате газирани сокови и не можете да се откажете од нив? Мислите дека е одлична идеја да изберете диетална верзија? За жал, мораме да ве разочараме. Да, диеталните газирани сокови имаат помалку шеќер, но излегува дека шеќерот е заменет со вештачки засладувачи, како што се аспартам, цикламат и сахарин. Слично на тоа, диеталните газирани пијалаци се поврзани со разни болести: дијабетес тип 2, висок крвен притисок и срцеви заболувања. Значи, непотребно е да се каже дека овие сокови се на листата на намирници кои треба да ги исфрлите од исхраната.

Ориз

Се чини дека оризот е дел од секоја здрава исхрана, но не дозволувајте тоа да ве измами. Може да предизвика многу проблеми како што се: ниско ниво на „добар“ HDL холестерол, високо ниво на триглицериди и висок крвен притисок. Јадењето урамнотежени количини на ориз може да биде безопасно, но не го консумирајте во големи количини. Уште подобро – изберете интегрален или кафеав ориз.

Инстант нудли

Една порција инстант нудли содржи до 861 mg натриум, а ако го изедете целото пакување, тоа се удвојува на речиси 1.722 mg. Веројатно знаете дека високиот внес на натриум може да предизвика различни проблеми кај луѓето кои се чувствителни на сол. Особено е опасно што таквите луѓе имаат ризик од висок крвен притисок.

Исто така, се покажа дека намалувањето на натриумот ги намалува шансите за кардиоваскуларни проблеми за 30 проценти, па можеби ќе сакате да ги додадете во вашата листа на храна што треба да ја избегнувате кога се обидувате да изгубите тежина.

Храна што се подготвува во микробранова печка

Микробрановата печка навистина ни го олесни животот и одлично е понекогаш да посегнете по храната што се подготвува во неа. Сепак, многу од овие полуготови јадења не содржат хранливи материи и го отежнуваат слабеењето. И не само тоа, тие обично содржат многу натриум, шеќер, како и хемикалии кои ги одржуваат „свежи“.

Друг фактор што може да ве натера да се држите настрана од оваа храна е пластичната амбалажа. Содржи пластични адитиви или фталати, кои можат да влезат во вашата храна.

Повеќето овошни сокови

Ако сакате да изгубите тежина, држете се настрана од овошните сокови. Иако изгледаат како одличен начин да ги добиете витамините, повеќето од нив се високо преработени и богати со шеќер. Доколку, пак, не можете да си го замислите денот без овошен сок, ви препорачуваме да си набавите соковник и да си го направите сами.

Која храна никогаш не треба да ја јадете ако сакате да изгубите тежина?

Сега кога знаете која храна може да ви го отежне слабеењето, има и некои кои никогаш не треба да ги јадете:

– Сувомеснати производи

– Брза храна

– Чипс и други солени грицки

– Бел леб

– Газирани пијалоци.

Коронавирус