недела, 20. јуни 2021. Вести денес: 100
home Храна и пијалаци

Колку калории треба да внесете дневно за да изгубите тежина?

Колку калории треба да внесете дневно за да изгубите тежина?

Луѓето кои сакаат да ослабат честопати се прашуваат колку калории би требало да изгубат на ден за да се ослободат од вишокот килограми. Но, одговорот на ова прашање зависи од голем број фактори, вклучително и висина, возраст, пол, тековна тежина, тековно ниво на активност и голем број други фактори.

Кога сакате да изгубите тежина, општата препорака е да го намалите внесот на калории за 500 калории помалку отколку што му треба на вашето тело за да ја задржи тековната тежина. Ова ќе ви помогне да изгубите околу 0,45 килограми телесна тежина неделно.

Калориите најчесто се користат за мерење на енергетската содржина на храна и пијалоци. За да изгубите тежина, треба да внесувате помалку калории отколку што согорува вашето тело секој ден.

Жени
Постојат некои општи упатства за слабеење кои зависат од факторите наведени претходно. Просечна жена која е умерено активна, на возраст од 26 до 50 години, треба да внесе околу 2.000 калории на ден за да ја одржи моменталната тежина и 1.500 калории за да изгуби 0,45 фунти неделно.

Активните жени кои пешачат околу пет милји на ден треба да внесат 2.200 или повеќе калории за да ја задржат тековната тежина. За да ослабат 0,45 килограми неделно, треба да внесат околу 1700 калории на ден. На жените во раните дваесетти години им требаат повеќе калории, или околу 2.200 калории на ден, за да ја задржат сегашната тежина.

Жените постари од 50 години имаат потреба од помалку калории или околу 1800 калории на ден за да ја одржат моменталната тежина и околу 1.300 калории на ден за да ослабат 0,45 фунти неделно.

Треба да се напомене дека овие упатства не се однесуваат на бремени жени или доилки бидејќи треба да трошат значително повеќе калории.

Мажи
Просечен маж кој е умерено активен, на возраст меѓу 26 и 45 години, треба да внесе околу 2.600 калории на ден за да ја задржи моменталната тежина и 2.100 калории доколку сака да изгуби 0,45 килограми неделно.

На активните мажи кои пешачат околу пет милји дневно, им требаат 2.800 до 3.000 калории на ден за да ја одржат сегашната тежина или помеѓу 2.300 и 2.500 калории на ден за да изгубат 0,45 килограми неделно.

На мажите на возраст од 19 до 25 години им требаат околу 2.800 калории на ден за да ја задржат сегашната тежина или 2.300 до 25.000 калории ако сакаат да изгубат 0,45 килограми неделно.

Енергијата исто така се намалува со возраста, па затоа на мажите на возраст од 46 до 65 години им требаат околу 2400 калории на ден. Мажите над 66 години треба дополнително да го намалат внесот на калории, а околу 2200 калории на ден им се доволни.

Што да се јаде?
За да изгубите тежина, треба да внесете што е можно повеќе протеини во вашата исхрана. Протеините ги забрзуваат метаболичките процеси и го намалуваат апетитот.

Исто така, треба да избегнувате пијалоци кои содржат големи количини додаден шеќер. Се препорачува да се ограничи внесувањето на овошни сокови и да се избегнува млечно чоколадо.

На телесната тежина, пијте многу вода. Се препорачува пиење вода половина час пред оброк за да внесувате помалку калории. Покрај тоа, ограничете го внесот на јаглени хидрати и запомнете да вежбате.

ЕУРО 2020

Македонија