петок, 29. јули 2022. Вести денес: 139
home Храна и пијалаци

ИЗБЕРЕТЕ ЗДРАВИ ГРИЦКИ Неколку одлични начини да јадете помалку преработена храна

ИЗБЕРЕТЕ ЗДРАВИ ГРИЦКИ Неколку одлични начини да јадете помалку преработена храна

Преработената храна е храна која е конзервирана, зготвена, замрзната, пастеризирана или пакувана.

Можете безбедно да уживате во многу преработена храна, вклучувајќи конзервиран зеленчук, замрзнато овошје и пастеризирани млечни производи, а сепак да имате здрава исхрана. Сепак, некои високо преработени производи се полни со сол, шеќер, адитиви и конзерванси, кои можат да му наштетат на вашето здравје.

Еве 5 едноставни, одржливи и реални стратегии кои ќе ви помогнат да јадете помалку преработена храна.

Здрави грицки при рака

Ако ви недостасува време, добро е секогаш да имате многу хранливи закуски во вашата кујна. Омилените здрави закуски се: свежо овошје, мешани јаткасти плодови и зеленчук со хумус.

Цели зрна наместо рафинирани

Поточно, можете да ги замените рафинираните житарки како бели тестенини, ориз, леб и тортиљи со цели зрна како кафеав ориз и тестенини од цели зрна, леб и тортиљи.

Бидете креативни во кујната

Ако се чувствувате авантуристи, претворете ја омилената преработена храна во поздрава со тоа што повторно ќе ја создадете во вашата кујна со нови интересни состојки.

Повеќе вода

Зашеќерените пијалоци како сода, слаткиот чај, овошните сокови и спортските пијалоци се богати со шеќер и калории, но со малку есенцијални хранливи материи. Постепеното менување на овие пијалоци за вода е одличен начин за подобрување на севкупниот квалитет на вашата исхрана.

Подгответе оброк

Подготвување поголема количина храна еднаш или двапати неделно гарантира дека имате многу хранливи оброци подготвени во фрижидер, дури и кога сте премногу зафатени за да готвите.

Коронавирус