вторник, 28. септември 2021. Вести денес: 0
home Храна и пијалаци

ХРАНЕТЕ СЕ ВАКА И СРЦЕТО ЌЕ ВИ БИДЕ СОВРШЕНО ЗДРАВО: Оваа диета докажано го намалува ризикот од кардиоваскуларни болести!

ХРАНЕТЕ СЕ ВАКА И СРЦЕТО ЌЕ ВИ БИДЕ СОВРШЕНО ЗДРАВО: Оваа диета докажано го намалува ризикот од кардиоваскуларни болести!

Истражувањето објавено од Универзитетот во Кембриџ потврди дека медитеранската диета може да го намали ризикот од кардиоваскуларни болести. И не само тоа, тоа е исто така поврзано со подолг животен век, а експертите веќе долго време го поврзуваат со диета која помага при здраво слабеење.

Истражувањата исто така откриле дека оваа диета може да го намали ризикот од дијабетес, висок холестерол, деменција и депресија.

Медитеранската исхрана главно се фокусира на внесот на маслиново масло, како важен извор на корисни масти, и е единствената во светот што Светската здравствена организација досега не открила маана.

“Тешко е да се избере само една храна како најдобра за да се намали воспалението. За да се намали воспалението во телото, важна е целата диета, а за тоа најдобрата медитеранска исхрана. Да бидам попрецизен, тоа е план на исхрана кој вклучува многу на зеленчук, овошје и ореви, цели зрна, риба и здрави масла “, објаснува нутриционистот Тоби Смитсон.

Значи, медитеранската диета значи:

Пијте мали количини јогурт и јадете специјални видови сирење, бидејќи содржат калциум
Потрошувачка на цели зрна и скроб, како тестенини, леб, ориз, булгур, трици и компири
Употребата на риба, која обично се пече на скара или се готви, се јаде неколку пати неделно, а најчесто се препорачува туна, лосос или скуша, додека пржената риба целосно се избегнува.
Јадете варени јајца неколку пати неделно
Јадете црвено месо, но не повеќе од еднаш неделно
Јадете два вегетаријански оброка најмалку еднаш неделно
Потрошувачка на различни видови мешунки, зеленчук, билки, житарици, свежо овошје, за намалување на ЛДЛ холестеролот во организмот, што доведува до слабеење
Оревите се задолжителни, бидејќи содржат висок процент на маснотии, а покрај нив пожелни се и лешниците и бадемите, со претпазливост да не се консумираат претерано.
Јадете зеленчук варен
Секогаш користете маслиново масло наместо путер и други масла
Јадете свежо овошје наместо слатки
Пијте кафе и чај, но без шеќер и во умерени количини
Riba, Hrana
Оваа храна е строго забранета:

Преработена храна

Пржена храна (помфрит, пилешки крилца, сето тоа пржено во длабоко масло)
Брза храна (колачи, скара, хамбургери, пица)
Пијалоци со висок процент на шеќер, како што се разновидни газирани безалкохолни пијалоци и нивните диететски варијанти, како и индустриски произведени сокови
Колбаси, хамбургери и сланина (производи од месо)
Колачи и благо
Калорични производи од месо

Коронавирус