вторник, 17. септември 2019. Вести денес: 4
home Храна и пијалаци

Еве кој зеленчук треба да го конзумирате секој ден

Еве кој зеленчук треба да го конзумирате секој ден

Според зборовите на нутриционистката Росана Раст, постојат многу видови зеленчук кои содржат протеини, а кои треба да ги конзумираме често.

Спанаќ

Тој содржи калиум, калциум, магнезиум и железо. За да се сочуваат сите витамини, најдобро е да се готви на пареа или малку вода, или пак да се конзумира свеж во салатите.

Грашок

Богат со витамин А, калиум и природни влакна. Можете да го готвите на пареа и да го додадете во тестенините, оризот и салатите.

Компир

Компирите содржат протеини, витамин Ц, калиум и природни влакна.

Брокула

Освен што содржат есенцијални нутриенти, природни влакна и протеини, брокулите се добри за варењето и цревата. Сепак, внимавајте да не претерате бидејќи можат да ве подујат.

Пченка

Богата со протеини и многу природни влакна. Може да се додаде во скоро сите јадења.