сабота, 15. декември 2018. Вести денес: 0
home Храна и пијалаци

5 овошја што треба да ги избегнувате, ако сакате да ја намалите тежината!

5 овошја што треба да ги избегнувате, ако сакате да ја намалите тежината!

Кога ги разгледуваме нашите бројки, имаме тенденција да размислуваме за плодот како нискокалорична и здрава храна, јадејќи ја за закуски, па дури и наместо вечера. Ова, сепак, не е точно за секој вид овошје. Многу од нив содржат премногу шеќер – речиси колку што е чоколадото.

Одлучивме да ви открие кои плодови треба да се избегнувате за да ја задржите својата форма.

5 место

Јагоди се еден од најдобрите производи за здрава исхрана. Оваа Бери содржи влакна, витамин Ц, многу вода и многу малку шеќер, кој помага во борбата против целулитот.

Кајсиите се прилично тешки. Премногу кајсии може да доведат до варење, но главната опасност е во каменот. Ако сакате да ги јадете внатрешноста на камењата од кајсија, треба да знаете дека содржат амигдалин, кој претставува водороден цијанид во стомакот. Тоа е потентен отров кој може да предизвика гадење, вртоглавица и несвестица ако се консумира во големи количини.

4 место

Дињите и лубениците содржат многу влакна и вода, брзо ви садат и имаат диуретичен ефект. Овие бобинки помагаат во отстранувањето на токсините и се борат против состојби како што се целулитот и акните. Тие се голема помош кога е жешко, враќање на балансот на водата, што е исто така важно за добра фигура и кожа.

Крушите имаат значителен недостаток: тие можат да ја нарушат работата на цревата поради нивниот моќен ефект на запек.

3 место

Благодарение на ниска содржина на шеќер, витамин Ц и антиоксиданти, шумските бобинки нема да им наштетат на вашата фигура. Напротив, тие помагаат да се произведе колаген и да изгори вишок маснотии.

Авокадо, од друга страна, не е производ што ќе го јадете на диета. Тоа понекогаш се нарекува

“путер овошје”, и со причина: неговата енергетска вредност е 227 kcal. Авокадото подобро се користи како полнење или се шири во мали количини.

2 место

Јаболката е меѓу најдобрите плодови за фитнес. Тие немаат никакви масти, а нивната енергетска вредност е околу 60-100 kcal. Јаболка содржи многу влакна и да се насладува добро, додека се бори против целулитот поради антиоксиданти и пектини.

Грозјето, напротив, е меѓу најлошите плодови како за вашата фигура, така и за целокупното здравје. Грозјето содржи многу шеќер, тешко е да се вари кората, семето може да ја зафати цревата, а киселините во нив ја оштетуваат забната глеѓ.

1 место

Грејпфрут е број 1 во борбата против вишокот килограми поради неговите моќни карактеристики на горење на масти. Ензимите од грејпфрут помагаат активно да се процесираат калориите. Нема калоричен оброк (не повеќе од 800 kcal) ќе ја оштети вашата фигура доколку јадете половина грејпфрут со неа.

Но, бананите се нај “енергетски” овошје. Тие вариат полека, и научниците неодамна најдоа одредени супстанции во нив, кои ја блокираа активноста на клетките одговорни за разделување на маснотии.