Правото ќе го победи насилничкото, расипничкото и предавничкото делување на СДС

Откако СДС со директна помош и обмислена стратегија од надворешниот чадор тргна во походот наречен окупација на системот и пропаѓање на државата со цел исчезнување на  уставното име Република Македонија од внатрешна и меѓународна употреба, со цел насилна промена на идентитетот на Македонците и нивно претопување во бугари, со цел промена на унитарниот карактер на земјата преку аминување двојазичноста да влезе на цела територија на државата спротивно на Уставот, со цел економско уништување на државата, земјата започна вртоглаво да тоне во до сега невидена неуставност, незаконитост, насилништво, расипништво и криминални дејствија што во ниту еден сегмент не можат да се поврзат со демократијата. Секој ден во изминатите три години бевме сведоци на брутално газење и целосно непочитување на Уставот, свесно девалвирање на законите и на институциите на државата, како и политички ангажмани што не се во полза на нашата држава, туку на нечии други интереси.

 

Почнувајќи од криминалното непризнавање на изборните резултати од страна на Црпко на 27 април, 2014 година, преку неуставното поднесување оставки на пратениците на СДС во Собранието, од една, и незаконското и неделовничкото земање плата цели 15 месеци без еден ден поминат во Собранието, од друга страна, незаконието и неуставното делување на СДС продолжи со несмален интензитет низ разни форми на клеветење и лажно обвинување пред дипломатите и во странските организации дека во Македонија има евидентирано над 500.000 фантоми во избирачкиот список кои наводно секој изборен циклус гласале во полза на ВМРО-ДПМНЕ и дека токму тоа била причината зошто оваа партија победувала 11 пати во континуитет.

Незаконското, неуставното и предавничкото делување продолжи и преку скандалозното откривање на есдеесовската и Чаушовата фабрика за печатење лажни лични карти, фалсификат банкарски сметки, и други документи за потребите на тајфата, а со цел оцрнување на раководните луѓе на ВМРО-ДПМНЕ. Дел од раководните луѓе на СДС беа индиректно вклучени и во помагање на групата терористи во кумановското „Диво насеље“. Црпко и Оливер не се криеја во давањето поддршка. Горди и насмеани правеја селфи со сомнителни типови на местото каде пред само неколку часа беа загинале осуммина македонски полицајци бранејќи ги Уставот и законите на државата.

СДС е партија што во контиунитет го повредува правото во земјата. Тоа го направи кога јавно обзнани дека не го признава легитимитетот и легалитетот на сите државни институции и органи, вклучително и судството преку нивното хистерично инсистирање во правниот систем да се внесат неуставни органи од типот на СЈО, некакви измислени дополнителни или технички министри со право на вето, разни други измислици од типот на Влада за спроведување на избори, гласање на дијаспора по неуставни правила. Сите закони донесени во периодот 2015-2016 година, а кои произлегоа од договорите во Пржино беа неуставни и спротивни на сите европски практики, но поради инсистирање на чадорот, а со тоа и на СДС и платената ергела од шарени „револуционери“ тие станаа македонска реалност. Со нивното брутално, уценувачко и насилно внесување во системот беше извршено класично силување на правно-политичкиот систем во земјата.

Во многу наврати сум пишувала за сите аномалии на овие квази-органи и практики и сум изнела низа констатации дека ниту една од овие експериментални творби нема никаква допирна точка со нашиот правен систем. Сум пишувала и чија творба е СЈО, која е основната цел и намена на овој орган. Три години Македонците и државата Република Македонија се заложници на група политички насилници и криминалци кои не бирајќи начин и средства да дојдат на власт практично насилнички се наметнаа во државата како некакво нужно зло. Заеднички содржател на сите нивни политики и политички дејствувања е насилство, неуставност и незаконитост. Овие политички делувања спротивни на правото треба да се изучуваат како студии на случаи како не треба да се практикува правото и како не треба да „владее правоото“ од сите помлади генерации студенти на правните факултети во земјата, но и пошироко.

Повеќе од јасно е дека политичката криза во Македонија беше вештачки наметната со цел реализација на неколку конкретни планови поврзани со земјата. Мастер планот секако беше поврзан со брзата смена на власта која не одговараше на потребите на чадорот со цел непречена реализација на дамнешната идеја за промена на уставното име, промена на идентитетот на Македонците, внесување на сите елементи зацртани во Тиранската платформа и најбрзо што може внесување на таквата осакатена земја во НАТО. За членство во ЕУ веројатно земјата ќе попричека уште бааги подолг период со оглед дека сите активности што се случуваат на терен се во прилог на дамнешната идеја на Меркел земјите од Западен Балкан да бидат покриени со некакви договори за привилегирано партнерство со ЕУ со кои ем ЕУ ќе ги користи сите бенефити од земјите на Западен Балкан ем овие земји ќе останат надвор од членството во Унијата, а сепак доволно близу до Унијата.

Имајќи предвид дека пред нас се тешките и мачни преговори за членство, ЕУ веројатно уште долго ќе остане со затворени врати за Македонија. Дури и да ги започнеме преговорите за членство денес, процесите ќе одат бавно и со калкулирање на поединечните интереси, пред се, на земјите-членки на ЕУ. Оттаму, примарната цел на чадорот е брзо приклучување на земјата во НАТО структурата со што би се затворила дури и теоретската можност за какво било влијание на Русија во нашата држава, а со тоа и заокружување на интересите на Америка во овој дел од Балканот. Откако Америка ќе ја оствари зацртаната мисија Македонија да ја зачлени во НАТО  природно е да се очекува дека ќе опадне и актуелната поддршка на оваа влада од дел од американската администрација. Со реализацијата на мисијата Црпнатиот најверојатно ќе ја доживее истата судбина како и многумина лидери кои биле донесени на власт не од страна на народот и од избирачите, туку од странски центри на моќ. Да потсетиме на судбината на Гадафи, Садам Хусеин, Мадуро, но и на други „славни“ лидери со еднократна и краткотрајна употреба. Употребени и фрлени во буништето на срамот за сторено предавство на сопствениот народ. Предавниците никој не ги почитува, ниту ги игра на подолг период. Посебно тоа важи за политичари што си го предале сопствениот народ за остварување на свои болни амбиции и себични интереси. Политичари што сакаат преку труповите на своите сограѓани, преку структурата на својата држава да доживеат некаква замислена во нивните глави голема слава за да си ги лечат комплексите на пониска вредност, никој не почитува, и никој не им верува.

Со такви луѓе никој не прави долгорочни политички пријателства и сојузи затоа што и другата страна е свесна дека може лесно да биде излажана, превеслана од предавникот. Кога предавникот е кадарен да се сврти против својот народ, тогаш што го спречува да се заврти и против сопствениот креатор. Старо правило што им е добро познато на старите и искусни политички волци.  Токму затоа, креаторите на овие инстант лидери кои служат исклучиво на нивните интереси ги користат до максимум и за многу брзо време ги фрлаат. Прашањето е не дали Црпко ќе биде фрлен во буништето на срамот од страна на неговиот креатор, туку кога ќе биде направено тоа и каква ќе биде неговата судбина потоа? Што ќе прави тој потоа откако ги направи сите правни преседани во земјата, откако ја погази и ничкоса секоја правна норма, откако го преврте на глава целиот правен систем за да им ги „скине главите“ на омразнетите му политички непријатели? Црпнатиот забрава дека правниот систем колку и од петни жили да се труди во моментов нема да може целосно да го воспостави по негова мерка за да добие заштита тогаш кога ќе му биде најпотребна, тогаш кога „пријателот“ ќе реши да се ослободи од него. Нема да може да ги скрои сите судски и јавнообвинителски „реформи“ по негова мерка затоа што тоа е практично невозможно. Кривичните законици и квалификациите на кривичните дела се горе-долу исти во сите европски држави, судската пракса исто така. Тоа значи дека еден ден кога целата прашина и еуфорија на „голема слава“ ќе се спушти на подот, одговорност за секое сторено кривично дело од страна на Црпко и неговите пајташи ќе има.

Политичката хајка што сега Црпко им ја прави на многу луѓе од ВМРО-ДПМНЕ со директни закани и уцени за затворски казни ќе му се врати како бумеранг. Тоа што на други му го прави спротивно на закон, спротивно на Устав, еден ден ќе му се удри по глава. Еден ден кога со заеднички сили ќе успееме правната држава повторно да ја вратиме со полн сјај, во неа нема да има место за нови политички реваншизми, и нови правни преседани. Едноставно шпилот карти на правната сцена ќе се намести така што повеќе никој нема да може да игра надвор од правилата на правото. Правото ќе биде единствената сила чиј што збор ќе биде последен. Ниту Црпко, ниту кој било друг нема да може таа сила да ја помести од централната ложа. Е дури тогаш ќе можеме да кажеме дека имаме правна држава и дека имаме држава со вистински ред и поредок. За таква држава вреди да се бориме сите и почнувајќи од денес, со целата енергија и расположливо знаење што го имаме како нација за да им оставиме на идните генерации здрав политичко-правен организам кој нема да може да биде инфициран од ниту еден нов црпнат вирус, од ниту една нова или стара политичка или друг вид криминална бактерија. Да се избориме заеднички за имуна правна држава во која секој грешник ќе одговара за стореното противправно дело. Во реорганизираната нова правна држава место ќе нема за анархијата што ја направи Црпко кога влезе во кабинетот на премиерот и со уцена го услови да ја напушти Владата во рок од три дена. Место ќе нема за јавно обвинителство кое ќе одмолчува вакви или други слични криминални настани и дејствија. Место ќе нема за Уставен суд што одлучува да молчи во клучни моменти за државата кога му се „шетаат“ во системот буквално пред очи неуставни закони и незаконски акти а тој не прави ништо. Место ќе нема за истражни органи што молчат за лажни обвинувања дека во Македонија имало незаконски изборни резултати со кои директно се има за цел да се ништи вистинската волја на македонските гласачи. Место ќе нема за уцени и притисоци со незаконски креирани материјали, притисоци од страна на странски амбасадори, подземни пресметки. Место ќе нема за насилен избор на претседател на Собрание, или за кој било друг функционер. Место ќе нема за луѓе кои ќе ја преземат власта како дивјаци, кои ќе ги окупираат институциите со криминалци и послушници, кои незаконски менуваат професионални кадри со насилници и подземни типови. Место ќе нема за партиски послушници во администрацијата, место ќе нема за притиснати судии уценети да судат не по Устав и по закон, туку по директна партиска директива. Место ќе нема за Катици и слични приучени правници, за кандидати за државен јавен обвинител кои зборуваат за селективна правда и за уште поселективна одговорност. Место ќе нема за кандидати кои уште не седнати на јавнообвинителската фотелја зборуваат само за стореното физичко, но не и за стореното политичко насилство врз државата, кандидати за јавен обвинител кои не можат да го видат апла извршениот државен удар во земјата на 27 април 2017 годин. Место ќе има само за Уставот, за законите, како и за неспорните меѓународни договори. Оние меѓународни договори што се спротивни на интересите на Македонците нема да бидат ратификувани и нема да имаат правна вредност.